IGovЮридичні послуги

Коли можна буде оформляти прописку у Києві через інтернет

Прописка, її оформлення та заміна часто забирає багато часу у мешканців великих міст. Довгі черги, списки документів та довге очікування на оформлення всіх паперів не вписується в сучасний ритм життя у Києві чи іншому мегаполісі. Як відомо, у багатьох країнах використовують переваги сучасних технологій для вирішення таких проблем. Наприклад, прописка може бути оформлена через Інтернет. Звичайно, людині все ж таки потрібно буде прийти до держустанови, щоб поставити штамп у паспорті. Але цей процес не має на увазі нескінченні черги та “відфутболювання” від кабінету до кабінету.

Як відбувається процес оформлення прописки через інтернет?

Зареєструватись у квартирі чи будинку можна на державному порталі. Інформація про їхнє розташування в мережі розміщується в паспортних столах. Для того, щоб прописка була готова швидше, потрібно:

  1. Пройти реєстрацію у порталі.
  2. Увійти до «Особистого кабінету».
  3. Вибрати потрібну послугу.
  4. Заповнити інформаційні поля.
  5. Підтвердити замовлення послуги.

Після здійснення всіх дій заявка проходить обробку. Статус заявки можна перевірити у своєму особистому кабінеті. Через кілька днів ви отримуєте відповідь від паспортного столу. Якщо вона позитивна, необхідно особисто прийти до закладу з оригіналами документів, зазначених у вашій заявці. Після цього співробітники паспортного столу поставлять штамп та прописка у вас у кишені.

Процес виглядає досить простим та організованим. Такий формат дозволяє заощаджувати час громадян та працівників держслужб. Якщо постійна чи тимчасова прописка в Києві через інтернет стане реальністю, багато питань з документами вирішуватимуться набагато швидше, пише zigma.com.ua.

Чи можлива прописка такого формату у Києві?

На даному етапі розвитку адміністративних послуг оформлення прописки у столиці не передбачає онлайн-режиму. Але фахівці стверджують, що такий формат можливий і у Києві. Експерти підкреслюють, що удосконалення системи матиме безперечні плюси:

  • Прописка у прискорені терміни;
  • Зменшення потоку громадян до держслужб;
  • створення єдиного інформаційного простору;
  • Розвантаження паспортних столів;
  • Підвищення якості послуг.

Плюси таких змін очевидні. Звичайно, знадобляться вливання нових інвестицій для створення надійної електронної системи «Прописка» та навчання працівників паспортних столів. Але з іншого боку спрощення процесу обіцяє нові можливості та перехід на найвищий рівень надання послуг населенню. Сподіваємось, що такий формат буде доступним у столиці України найближчим часом.

Rate this post